سریال The 100
سریال The 100
نوشته شده در سه شنبه 15 فروردين 1396

 

دانلود سریال The 100

 

پایان فصل ششم

قسمت 13 فصل ششم اضافه شد

 

نام سریال : The 100

ژانر : درام ، معمایی ، علمی تخیلی

امتیاز : 10 / 7.7 | از 185,147 رای

بازیگران مطرح: Eliza Taylor , Bob Morley , Marie Avgeropoulos

وضعیت: درحال پخش ( 2015 -

خلاصه داستان : داستان در مورد 97 سال جنگ هسته ای بین انسان ها است که تمدن بر روی زمین از بین میرود. بازماندگان این جنگ در یک سفینه فضایی زندگی می کنند و..

 

 

فــــــــصــــــــل 6

زیـــــرنـــــویس zip

WEB-DL+HDTV 720p

WEB-DL+HDTV 480p

 

فــــــــصــــــــل 5

زیـــــرنـــــویس zip

BluRay 720p

WEB-DL 480p

 

فــــــــصــــــــل 4

زیـــــرنـــــویس zip

BluRay 720p

WEB-DL 480p

 

فــــــــصــــــــل 3

زیـــــرنـــــویس zip

BluRay 720p

BluRay 480p

 

فــــــــصــــــــل 2

زیـــــرنـــــویس zip

BluRay 720p

BluRay 480p

 

فــــــــصــــــــل1

زیـــــرنـــــویس zip

BluRay 720p

BluRay 480p

 

 



:: برچسب‌ها: سریال The 100 ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
احسان در تاریخ : 1397/3/19/6 - - گفته است :
سلام
من قبلا از سایتتون زیاد سریال دانلود کردم.
اما متأسفانه با یه بدافزار بلایی سر هاردم آمد که مجبور شدم روی یک کامپیوتر دیگه کلا فورمتش کنم تا بتونم روش ویندوز نصب کنم و باهاش کار کنم. تمام سریالهای دانلود شده و تمام فایلم هام حذف شدند.

به هر حال تشکر از سریال های خوبتون.
من قبلا سریال صد را از همین سایت دانلود کردم منتهی اون موقع فقط سه فصل بود.
خوشحالم فصل 4 و 5 هم گذاشتید.
پاسخ: سلام دوست عزیز بدافزار از هرجا ممکنه وارد سیستمون بشه و به این معنی نیست که فقط از اینترنت اونم فقط یه ساید وارد سیستم شما بشه ممکنه از طریق فلش یا شریت ... وارد سیستم شما شده باشه در کل اگه اطلاعات هاردتون براتون مهم هست باید حتما یه آنتی ویروس خوب نصب کنید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: